Tema Tur: "En redig portion mat"



Tur har man haft ganska många gånger, får man hoppas. Ibland har man tur för att man hinner med bussen i sista sekunden, och riktig tur har man om man lyckas hitta en hundralapp på gatan.

Jag kommer ihåg en av gångerna jag hade riktig tur, det var på Peace and love 2009. Jag hade inte tänkt på att ta med mig tillräckligt med mat och hade i princip fått i mig tre mackor på tre dygn. Det hade gått så långt att jag tuppade av och trodde att jag skulle dö. Precis då rullade lönen in på kontot så att jag kunde köpa mig en redig portion mat! Det var tur.

Det är någonting man måste tänka på nu inför festivalsommaren, ät ordentligt med mat. Speciellt om man ska förtära alkohol, och om du ska göra det så se till att göra det riktigt snyggt. Kanske i den sån här?

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: