Drömmar: att resa

 
 

Först tänkte jag berätta om någon roligt, spännande och konstig dröm jag har haft, men sen kom jag på att jag nästan aldrig kommer ihåg mina drömmar när jag vaknat.

Jag drömmer ofta in väckarklockans ljud eller har stressdrömmar som slutar i att jag har glömt det väsentligaste när jag ska iväg någonstans, men utöver det et jag faktiskt inte riktigt vad jag drömmer om på nätterna.

 

Så min andra ide blev då dagdrömmar.

Just nu drömmer jag om att resa bort från jobb och måsten.

Bort till ett annat land, iväg på äventyr.

Om en månad avgår ett plan till Kina som jag, om det inte strular med visumen, kommer att sitta på.  Det ska bli helt fantastiskt underbart!

 

Dromedaren i trä från Berglinds Leksaksfabrik får representera dessa långtborta-länder som man så ofta drömmer om.

En plats långt från vardagen.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: