Framtid: Lite som lotteri, eller?




Man skulle kunna se på sin framtid som ett lotteri.

”Det som händer händer, det får bli som det blir, ödet får avgöra” och så vidare…

 

Men jag vill inte se på min framtid på det sättet. Jag vill ha kontroll över mitt liv, göra mina val, sträva efter något.

Jag vet ännu inte hur jag vill att min egen framtid ska se ut, men hur den än blir så är det mina val som avgör. Jag är medveten om att det kanske inte alltid går att nå sitt drömjobb eller dröm hem, men om man jobbar mot dem så hårt man kan och orkar och är beredd att ändra lite i framtidsplanen så tror jag at det kan bli hur bra som helst!

 

För närvarande är mina ända planer många resor, att bo på ett ställe som inte är Trosa, badutflykter och väldigt många sovmorgnar med min pojkvän!

 

Tombolan är tillverkad 1920 och har tidigare delat ut lotter och lycka i nykterhetsföreningen IOGT-NTO Alphyddan i Bettna.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: