Tema sport: min framtida karriär.




"Nu ska jag börja träna" har jag tänkt mer än en gång ska ni veta. Men att fastna för en sport är inte riktigt min grej...

Dock finns det undantag även för mig och vissa träningssätt passar faktiskt. Som att springa, cykla (om det räknas?), promenera, simma och såklart skidor! (...eller ja snowboard)

För några veckor sedan provade jag längdskidor för första gången i mitt liv, och wow! Det var grymt roligt! Jag har hört från andra i min ålder att det är tråkigt hit och dit, men ge det en chans. Samtidigt som det är bra träning är det även skönt (tycker jag) att vara utomhus när det är lite kallare, inte just när jag står och hackar tänder och inte har någon känsel i någon kroppsdel. Men när jag kommer in igen känns det skönt och på något vis friskt.

Därför föll jag för dessa blåa skidor som får representera min framtida karriär inom längdskidor. Det fanns ingen information om skidorna då de inte är inregestrerade i databasen ännu, men även informationslösa föremål kan ha sin charm.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: