Därför pluggar jag: Fritt, luftigt, brett.



Jag pluggar inte för att säkra min framtid.
Inte heller för att kunna jämföra mig med andra.
Jag pluggar inte för att vara speciellt duktig på något.

Jag pluggar för att jag älskar att kunna saker.
Veta om allt.
Mitt vetande behöver inte avgöra mitt öde.
Men jag vet att allt jag lär mig när jag åker tåget fram och tillbaka varje dag till min älskade skola,
det kommer jag att kunna använda på ett så himla bra sätt sedan.
Oavsett vad jag kommer att möta i framtiden.

Jag gick runt i arkivet och det kändes ganska givet vad jag skulle fotografera och skriva om.
Den här datorn, en Macintosh från 1999.
Just för att datorn sammanfattar det moderna vetandet i en väldigt simpel form.
Jag är stolt en del av den generationen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: