Så här känner jag just nu: En lycklig själ i en hög av uppgifter



Analyser, rapporter, prov, duggor, uppgifter, skrivningar, projekt.

Jag blir så trött. Trött av att det är så mycket som jag måste göra!

Det tråkiga är att många ämnen är jätteintressanta, men då det är såna stora mängder uppgifter att allt jag vill göra är att gömma mig under ett täcke, försvinner det lite ur fokus.

 

Under lovet var jag i Polen. Det var underbart, bara komma bort från allt, inte tänka på skolan och bara ha roligt. Sånt behövs verkligen!

Innan lovet var jag som en liten zombie, men nu känner jag betydligt piggare och mycket gladare. Pigg och lycklig så att jag har kraft att kravla mig ut från den hög av böcker och uppgifter som dunsar ner på mitt huvud!

 

I Polen fanns wódka att hitta i vart och vartannat skyltfönster. Precis som Polackerna tar ett litet glas vodka ibland (ofta!) tog nog även Ingrid Alderstrand en snapps i det här lilla glaset när det begav sig!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: