Elektroniska spel: Min specialitet!

 

Jag har alltid haft lätt att lära mig spela alla slags elektroniska spel och detta förmodligen för att jag har en hel släkt som är väldigt intresserade av just dessa spel. Jag själv började spela Super Mario när jag var två/tre år gammal, redan då gav jag ett löfte om att gifta mig med Mario, å andra sidan så lovade jag även pingu och månen att jag skulle gifta mig med dem så det var förmodligen inget seriöst. Från då till nu, idag spelar jag ett mobilspel som jag finner är ytterst beroendeframkallande! Det var Marika som också bloggar för Sörmlands museum som introducerade mig för spelet och nu kan jag inte få nog av det - jag drömmer till och med om spelet! Mitt beroende har gått så långt så att när jag inte har något för mig och inte sitter och spelar så tänker jag på olika drag som jag kan göra.

Så vad går spelet ut på? Jo det är en massa färgglada godisbitar som man ska dra ihop till tre i rad och sedan försvinner den raden och nya kommer ned och för varje bana finns olika uppdrag och det blir bara svårare och svårare. Jag har många gånger tänkt sluta men så har det icke blivit. Spelet heter Candy Crush och går att ladda ned till både Android och iphone.

Denna hacka visar hur man hackar sönder alla godisbitar och sedan hur lycklig man blir när man klarat banan! Hackan är handgjord och använd av Eskil Johansson som bodde i Ålö och Källskären.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: