Konspirationsteorier: Detta är sanning!

 

Jag har funderat på en sak ett tag och när jag fick syn på denna uppblåsbara jordglob i magasinet blev jag övertygad.
Vädret är den största jävla bluffen i vår samtid!
Meteorologerna styrs egentligen av maktens män, och om de inte rapporterar enligt deras önskemål rensas de ganska snabbt bort.

Vädrets rapporters och utförs sedan utav kanoner som står på jordens högsta toppar för att på olika sätt dölja affärerna makten utför med rymdvarelser!!!!
Moln/dimma=leveransdatum.
Sol=falsk invaggning i trygghet.
Blixtar/åska= krig.

Ungefär så logiska brukar konspirationsteorier låta och jag tycker att det är ganska underhållande. Trots att jag inte konspirerar fullt så här mycket mot vädret är jag faktiskt riktigt kritisk till väderleksrapporterna.
 Jag tycker aldrig de stämmer och någonting måste det ju ligga bakom det, eller?

Den snygga badbollen är tillverkad 2009 och har trycket DSM i blått på fyra ställen.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: