Mitt drömtema: Ska man ha ett sånt?

 

Alltså, när jag tänker efter så har vi faktiskt haft så himla många bra teman. Det känns som att många av er som läst säkert känner mig vid det här laget, på grund av att jag fått chansen att berätta så mycket om mig själv genom dessa teman och inlägg. Och det tycker jag har varit tillräckligt för mig. Så jag tror inte att jag har ett drömtema faktiskt. Ska man ha ett sånt? I sådana fall måste jag nog säga att alla har varit det. För alla har gett mig en chans att utveckla mina åsikter och berätta för er hur jag är och vad jag tycker. Och det har varit så himla roligt.

Jag kommer ihåg att jag i december 2011 skrev om ett nyårslöfte till temat ”2012”, vilket var att jag skulle ägna mer tid åt mig själv. Jag insåg först nu att jag faktiskt gjort det, och det är roligt att se att det jag trodde och tyckte då, faktiskt sker idag. Därför ägnar jag denna guldfärgade spegel till detta tema på grund av att det var en spegel jag valde att relatera det temat till då. Denna tillverkades under 1973 och det var Eric Göransson som gav denna spegel till museet.

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: