Zombies: Warm Bodies

 
 

Direkt när temat ”Zombies” dök upp i mitt huvud kommer jag och tänka på Zombie-filmen som går på bio nu. I vintras satt jag och två klasskompisar och kollade på trailern till den och jag kände verkligen att detta är en film jag bara måste se! Dock har jag inte gjort det än, men jag tycker den verkar vara hur bra som helst. Lite Twilight-stuk, faktiskt, men kärlek i filmer går alltid hem. Och denna verkar innehålla himla mycket humor också, och då kan det ju inte bli bättre.

 

Ungefär såhär stela ser zombies ut för er som inte har koll. Dock rör de lite på sig och ser allmänt.. döda ut. Detta är en undervisningsdocka och var det enda jag kom och tänka på som jag kunde relatera till, faktiskt. Stelheten är väl enda liknelsen egentligen. Denna docka tillhörde vårdskolan i Eskilstuna och denna vuxna docka tillverkades under 1970-talet.

 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: