Om jag skulle sno något från magasinet: Möbler!

 

Det är mycket man hittar på museet som man gärna skulle plocka med sig om så var tillåtet. Klädesplagg, kappor från början av nittonhundratalet, vackra tavlor och framförallt möbler!

Jag tänker sällan på möbler, eller att det är det som våra rum är uppbyggda av.

Sängar, hyllor lådor och bänkar till förvaring.

Något att sitta på. 

Bord att ställa något på.

Om jag fick sno något skulle jag sno den här fåtöljen ur Trivaserien från NK:s verkstäder. Det var den första som såldes omonterad, en föregångare till IKEA, där folk fick sitta hemma själva och snickra.

Den är snygg, retro och förhoppningsvis riktigt skön. Den enda haken är att den är svårsmugglad.

Kanske borde sikta in mig på smycken istället..

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: