Det här är jag: Många plättar i järnet!

 
 

Det ska vara mycket, det är jag det. Att sitta och göra ingenting är ju oftast inte så roligt. Jag ska dock inte säga att jag har något emot att sätta mig och kolla på en tv-serie då och då. That ’70s Show dyker väl upp lite väl ofta på datorskärmen ibland, oftast när jag egentligen borde plugga. Det är väl lite av min sämre sida, så den lämnar jag.

 

Vad har jag för intressen då? Jo jag fotograferar och jag tränar och jag spelar trumpet och jobbar samt pluggar en hel del + plus att jag nu får vara med i Youthhood som bloggare. Kul tycker jag, yes yes. Riktigt spännande att dra på sig rock och handskar för att gå och kolla på en massa intressanta föremål. Under min första upptäcktsfärd hittade jag den här plättlaggen.

 

Inte ett litet järn inte. Var det viktigt med effektivitet 1952 eller var det kanske bara så att just givaren Vera var väldigt förtjust i plättar? Mycket plättar blev det hur som helst och visst är det bättre med många plättar istället för någon enstaka pannkaka. Man skulle kunna säga att fem plättar är fler än fyra pannkakor.

 

Mycket är bra. När saker och ting händer runt omkring en, vet man att man har något att göra. Så ska det vara. För mig. Just nu i alla fall.



 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: