Hej och hejdå: HOLA OCH ADIÓS

 
 

När det är dags för dramatiska hej och hejdå-scener i filmer så är det dags för tårkanalerna att börja jobba på högvarv, och ni vet väl vad det innebär? Det är dags för gentlemannen att erbjuda damen en näsduk, vid hejdå-scener är det sedan denna näsduk som hon viftar med i luften när hon vinkar av honom och ser hur hans siluett försvinner emot horisonten.

 

Nu är det dags för oss att vinka av fyra av våra kompanjoner här på Youthhood, för de tar studenten om ett par dagar (när du läser detta har de redan tagit studenten för länge sedan) och ska lämna både skolan och Youthhood bakom sig. Så jag, Frida och Lilja får lyfta våra näsdukar och vinka dem adjö. Och mina avskedsord till dem är kort och gott; lycka till och ha det superbra!

 

Att säga hejdå är aldrig något som är roligt, så vida det inte handlar om någon riktig pest (tolka ordet som du själv vill), men i det här fallet öppnar det upp för något som är allt ifrån tråkigt; nya bloggare! I höst får vi sällskap av fyra nya bloggare, det blir en ny grupp med både nya och bekanta ansikten och ord kan inte beskriva hur exalterad jag är inför detta! Till er nykomlingar säger jag välkomna och var inte rädda, vi bits inte och vi kommer inte låta er gå vilse inne på Raspen!

 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: