Hej och hejdå: Tack för allt bästa bloggen!

 

Hej sa jag till Youthhood lite senare än de andra, men peppad till tusen. Sen dess har jag synts här i bloggen en gång i veckan och talat om allt från minnen till politik, filmer och skolan.
Nu har jag gått ut tvåan, trean hela stora gymnasiet och ska nu också säga Hejdå till Youthhood.
Den sista av mina rutiner raseras och ger möjlighet för mig att bygga upp nya. Det känns vemodigt, för jag kommer sakna den fina gruppen av människor och att vandra omkring i arkivet på tisdagarna. Samtidigt känns det bra för det är minnen som jag med glädje kommer titta tillbaka på.


Jag säger hejdå till julmarknaden och Lilja som sjöng vackert i ett rum fyllt av kuddar, med gruppens julminnen spelande i bakgrunden.
Hejdå Marika med dina välplanerade alltid lika bra inlägg. Hejdå fina Frida som alltid är så rolig.
Hejdå Karin som fört oss samman och gett oss fika varje tisdag.
Så hejdå fina fina bloggen som Alexandra var så duktig och designade så att den passade oss.
Jag, Alexandra, Sara och Lina kommer inte skriva här mer nu. Så jag tar min resväska och vinkar hejdå.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: