Pranks: Humorprogram

 


Jag älskar att skratta, vem gör inte det? Och det bästa när man är uttråkad och gläpper bland tv:kanalerna är när ”Americas funnies homevideos”, även kallas AFV, kommer upp på tvn. Det är ett humor program, det är alltså människor runt hela världen som filmat en rolig händelse och skickat in till detta program. I själva programmet kan man tävla och vinna genom att ha den roligaste videon, och tro mig, dom är roliga!

Jag har inte den bästa humorn och jag är även väldigt lätt road, men när det ploppar upp videos på djur som gör något roligt, konstigt eller galet så kan jag skratta så tårarna sprutar. Det är så otroligt roligt på något sätt, att man faktisk lyckas fånga det på film när ens hund/katt/vilddjur gör något roligt.

Kunde koppla detta till dessa vackra fåglar på denna fina fotogenlampa, den är gjord helt av glas och den har även några guldiga detaljer på. Den gavs in utav Louise Odelber från Berga-Tuna och använder som belysning. Tyckte det var ett sån vackert motiv och dessutom vilddjur, som faktiskt ofta är med i detta program jag pratat om.

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: