Tv-serietips: Typisk tjej

 


Jag är en såndär typisk tjej, som kan ligga inne i sängen i flera dagar med en god chokladask och titta på serier utan att tröttna en enda sekund. Jag är ett serie freak och det kommer jag nog alltid vara, har sätt så otroligt många typer av serier så jag blir snurrig när jag tänker på det. Förstår inte heller hur jag haft tid med det! Men det är något jag älskar så detta ämne är min expertis.

Jag gillar inte bara tjejiga serier, utan zombie-apokalyps och rymma från fängelse serier är stora favoriter för min del. Jag gillar spänning och pangpang lika mycket som jag gillar drama och fina håruppsättningar. Men en stor serie favorit som jag har, den är några år gammal men den är fortfarande en klassiker och det är den omtalade serien Gossip Girl. Det är ett gägn ungdomar som man får följa genom flera år, deras drama i skolan och med killar, samt alvarliga brott och händelser de går igenom. Ett rikemans gäng som bara har yta, men när man kommer in på djupet får man se så mycket mer. Jag älskar denna serie, just för att man får följa dessa personer och verkligen lära känna dem. SÅ många tårar, skratt och härliga stunder man delat med denna serie. Grym är den, grym. Jag kom och tänka på det när jag såg denna vas som är gjort utav porslin och ät helt täkt av dekorerande blommor i relief. Den gavs in utav Göran af Klercker i Vadsbro. Så otroligt vacker vas, och det är mycket blommor, färger och detaljer vilket är väldigt flickigt. Så det kopplade jag till denna serie som jag så starkt tipsar om!

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: