Gästbloggare 2014: Båten och teatern

 

 

Jag älskar teater, för att man använder sin fantasi.

 

Jag ser båten på en teaterscen och där finns också en ö med en pirat som har en papegoja på axeln. De åker till ett annat land, kanske till Norge. De plundrar och blir rika. Kanske köper de en Ferrari.

 

Jag ser också den här båten på sommaren. Jag skulle festa i nån annan stad och på vägen skulle jag se två snygga tjejer som var på väg att drunkna. Jag skulle hoppa från båten och hjälpa dem och bjuda in tjejerna på festen. Det skulle bli en bra film, eller hur?

Detta är en motorbåt, en s k campingbåt, med motor från 1950-talet, vilken ersatte den ursprungliga 5 hästkrafters Penta utombordsmotorn. Båten är från Nyköping.

 

Gästbloggare: Mustafa Kablawi

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: