Gästbloggare 2014: Min bästa dag

 

Tavlan påminner mig om något. Det är en vacker bild i mitt liv. Min dag började med en vacker morgon. Alltså blå himmel, solsken och vindstilla. Hela familjen var på gott humör och skojade och skämtade. Jag satte på mig en klänning och sminkade mig. Min favoritbror gav mig choklad i present. Idag var min födelsedag. Jag fick mycket presenter av min mamma, pappa och syskon. Vi åt tårta. Sen avslutade vi kl. 9:00 på kvällen. Jag var på gott humör. Min familj sa till mig: Lycka ska följa din väg.

På tavlan finns ett stort och vackert hav som är blått och vitt.  Himlen har fin färg som är lite vit och blå. En brun häst äter färskt gräs. Jag ser också en stor och grå sten. Stenen ligger på en gräsmatta och framför stenen finns en damm. Jag känner att havet har kallt och rent vatten. Jag tycker att det är en fantastisk bild. Det är en gammal tavla.

 

Gästbloggare: Fariha Amjad

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: