Om jag va fast i en outfit: Prinsessa

 

Om det vore så att jag fick välja en enda outfit att vara fast i en hel dag, en vecka eller en månad så skulle jag utan tveka välja något extra fint. Något som jag känner mig vacker i, som jag känner mig ståtlig i och som andra tycker jag ser extra fin ut i. Vem vill inte ha den uppmärksamheten? Jag ska ju trots allt vara fast i den! Skulle välja den med omsorg och se till att det verkligen är något jag gillar och framföralt trivs i. Sedan så blir det så mycket roligare att gå runt och vara fin, hur roligt är det inte att leka dress-up en hel dag?

Jag skulle valt denna otroligt vackra klänning gjord utav siden och blommigt mönster och är gjord år 1917 som gavs in av Anders Lybeck. Tycker den är så himla fin, elegant och framförallt vacker. Detta är något jag mer än gärna skulle bo i! Så vackra klänningar det fanns, helt makalöst.

Men jag skulle nog inte klara av att vara fast i den speciellt länge, skulle vara alldeles för rädd om den och den skulle nog mer eller mindre bara vara i vägen. Men den är ju så vacker.

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: