Hallå där: skofreak

 


Jag heter Veronica Carola Eriksson, är hela nyblivna 18 år gammal och går sista året på gymnasiet. Mitt sista år, mitt student år. Jag ser så fram emot att köra gärnet ett sista år, för att sedan kasta mig ut i vuxenlivet och sätta igång på riktigt. En ivrig tjej som längtar efter att få sätta igång livet.

Jag är en sprallig och glad tjej, som jag vart ända sedan liten. Har alltid varit väldigt bestämt med det jag vill ha, alltid rosa, alltid sött. Jag skulle bestämma alla plagg jag skulle ha, vägrade ha galonbyxor redan då och den andan har hållt i sig än idag. Jag är extremt modeintresserad och skorna flödar i hallen och väskorna med, får aldrig nog. Jag älskar shopping, nytt och saker som är sådär extra snyggt. Därför passade denna bild in, dessa skor är en svart mockasko från 1930-talet som gavs in utav Inga-Karin Olsson från Nyköping. Tänkte att det va lite typiskt mig.

Jag började blogga här på Youthhood 2013 och har hållt igång sen dess. Jag gillar att testa på nya saker som ger mig erfarenhet, och detta om något ger mig just det plus lärdom på köpet. Jag tycker verkligen det är ett riktigt intressant jobb.

Annars går jag i skolan, samhäll/beteende-linjen och ligger i för fullt. Träningsfreak är jag och älskar verkligen gymmet, mitt andra hem. Men mycket tid får mina nära och kära, finns inget bättre än att umgås och ge min tid till dem. Lite kort om lilla mig.

 

 
 

 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: