Hallå där: ett antal gympadojor

 
 

Jag är Hannes Hejdenberg, jag har precis börjat gymnasiet och är även ny här på Youthhood.

 

Jag är en väldigt positiv och glad kille som är väldigt sportintresserad. Jag är utåtriktad och pratar gärna. Jag älskar utmaningar och är nog en tävlingsmänniska (bara när det behövs). När någon säger att jag inte kan göra något så vill jag gärna bevisa motsatsen. Jag tycker väldigt mycket om handboll, även fotboll, kompisar och familj har en särskild plats i mitt hjärta.

 

Då jag gillar sport och har haft ett antal gympadojor så kände jag direkt att dessa slitna gamla sportskorna var lite ''Hannes''. Skorna brukades och lämnades in till muséet av Tobias Janius från Trosa.

 

Min vardag består av att jag går i skolan, Natur och NIU Handboll på Gripen. Därav handboll både i skolan och på fritiden. Jag gymmar och är med kompisar när jag kan.

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: