Sommartips: fiska

 

Färdig med allt i skolan och det är sommarlov! Så himla skönt, det är så härligt och det är en ren glädje att vara ledig så länge, man kan göra precis vad man vill, när man vill och med vem man vill. Man är fri i flera månader och kan spendera tiden på valfritt sett! Men vad ska man göra på sommarlovet? Jag har några tips som jag tycker är bra. Äta glass i solen går hem bland de flesta. Fotboll med kompisar är bland det bättre som finns! Något som är väldigt spännande och roligt enligt mig är att fiska! Det är så värt det när man har testat på det.

Men fiske i åtanke så valde jag den här fiskehåven som föremål, det är en strömmingshåv som tillverkades 1982. Håven är gjord av granträ och garn

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: