Saker som rullar: "En rullande värld"



När jag var mindre hade jag en vision av att allting skulle rulla. Alltså trottoarer och vägar, hela marken skulle vara som ett gigantiskt löpande band som det bara var att hoppa på och av när man ville. Jag var en äkta liten naturmänniska när jag var mindre och tänkte att detta skulle vara bra för miljön.

Tyvärr dissade jag den idén för ett bra tag sen. Jag insåg att det absolut inte skulle vara hälsosamt och att det antagligen aldrig skulle fungera ändå. Dessutom har jag blivit ett fan av att gå på promenader.

Dock finns det ju bra alternativ som går på hjul, cyklar är typ världens bästa transportsätt, både roligt och bra! Sen såg jag den här lilla rullande hästen i vårt arkiv och tänkte att de är en mycket coolare leksak än en gunghäst, för den kommer i alla fall någonstans.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar: